FERRARI 250 GT Berlinetta SWB
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1959-1962 |
Počet vyrobených vozů | 166 |
Původní cena | 12 950 až 13 600 USD , 6320 GBP |
Určení | cestovní / závodní |
Motor | |
Typ | Tipo 168 , 168 B a 168 F |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 10,0 litrů |
Zdvihový objem | 2953 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 73 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 9,2:1 až 9,7:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 36 DCZ/3 - Lusso3 karburátory Weber 36 DCL - Lusso 3 karburátory Weber 40 DCZ - Competizione3 karburátory Weber 40 DCL/6 - Competizione3 karburátory Weber 46 DCF/3 - Competizione r.61 |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 176 kW (240 k) při 7000 ot/min až206 kW (280 k) při 7000 ot/min217 kW (295 k) při 7500 ot/min - Competizione r.61 |
Točivý moment | 258 Nm při 5000 ot/min až275 Nm při 5000 ot/min271 Nm při 6000 ot/min - Competizione r.61 |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná |
1.st | 2,536:1 |
2.st | 1,700:1 |
3.st | 1,256:1 |
4.st | 1:1 |
R.st | 2,955:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál (samosvorný diferenciál ZF - na přání) , pohon zadních kol |
Stálé převody | 4,57:1 (7/32) , 4,25:1 (8/34) , 4,00:1 (8/32) , 3,77:1 (9/34) , 3,66:1 (9/33) ,3,55:1 (9/32) , 3,44:1 (9/31) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 539 |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickétlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , teleskopickétlumiče Koni |
Brzdy (p/z) | kotoučové , Dunlop , 315 / 297 mm |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina / stavil Scaglietti |
Materiál | - ocelová + hliníkové dveře , kapota a kufr (verze Lusso) - celá hliníková (verze Competizione) |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4150 x 1690 x 1260 mm |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1354 / 1349 mm1378 / 1374 mm - jiné kola |
Objem kufru | |
Nádrž | 90 litrů - Lusso120 litrů - Competizione |
Suchá hmotnost | 965 kg - Competizione1016 kg - Lusso |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1020 kg - Competizione r.611080 kg - Competizione1135 kg - Lusso |
Celková hmotnost | 1390 kg |
Kola (všechny) | drátěné Borrani5,5 x 15"5,5 x 16" - alt. |
Pneumatiky (všechny) | 185-156,70-15 - alt.6,00-16 - alt.6,50-16 - alt.175-400 - alt. |
Výkony | |
Maximální rychlost | 188 až 250 km/h (podle stálého převodu , při 7000 ot/min , pneu 185-15) |
Zrychlení z 0 na 100 | 6,6s až 7,5s - test |
Zrychlení z 0 na 160 | 16,2s až 17,5s - test |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 14,6s - test |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
1539GT až 4065GT | |
Poznámky | |
SWB = Short Wheelbase = Passo Corto Vozy se vyráběly ve dvou verzích: - Lusso (Strada) = cestovní - 92 ks - Competizione = závodní - 74 ks (22 ks - Comp. 61) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail