FERRARI 248 SP
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1962 |
Počet vyrobených vozů | ve 2 podvozcích |
Původní cena | |
Určení | závodní prototyp |
Motor | |
Typ | Tipo 199 |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V8 , 90° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 2459 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 77 / 66 mm |
Kompresní poměr | 9,8:1 |
Příprava směsi | 4 karburátory Weber 40 IF 2C |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec |
Výkon | 184 kW (250 k) při 7400 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 561 |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , bez zkrutné tyče |
Brzdy (p/z) | kotoučové , Dunlop |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Fantuzzi |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4060 x 1480 x 970 mm |
Rozvor náprav | 2320 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1232 / 1200 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | |
Suchá hmotnost | 640 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné15" |
Pneumatiky (p/z) | 5,25-15 , 6,50-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 290 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0798 , 0806 | |
Poznámky | |
Podvozky měly potom i jiné motory Dino V6 a V8.(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail