www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  248  SP



ferrari_248sp
ferrari_248sp_#0806



Základní údaje
Období výroby 1962
Počet vyrobených vozů ve 2 podvozcích
Původní cena
Určení závodní prototyp
Motor
Typ Tipo 199
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V8  ,  90°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 2459 cm3
Vrtání / Zdvih 77 / 66 mm
Kompresní poměr 9,8:1
Příprava směsi 4 karburátory Weber 40 IF 2C
Zapalování dvou-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec
Výkon 184 kW (250 k)  při 7400 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi Tipo 561
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , bez zkrutné tyče
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  Dunlop
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Fantuzzi
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4060 x 1480 x 970 mm
Rozvor náprav 2320 mm
Rozchod kol    (p/z) 1232 / 1200 mm
Objem kufru
Nádrž
Suchá hmotnost 640 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné
15"
Pneumatiky    (p/z) 5,25-15   ,   6,50-15
Výkony
Maximální rychlost 290 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0798  ,  0806
Poznámky
Podvozky měly potom i jiné motory Dino  V6 a V8.

(podrobnosti viz Historie šasi)


home

Copyright © 2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail