FERRARI 212 MM
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1951 |
Počet vyrobených vozů | 1 |
Původní cena | |
Určení | závodní |
Motor | |
Typ | Tipo 212 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , hlavy a blok z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | tlakové mazání s mokrou vanou |
Zdvihový objem | 2563 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 68 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber |
Zapalování | |
Výkon | 125 kW (170 k) při 6500 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný) |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | |
Diferenciál | pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Zadní náprava | tuhá náprava , podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové , hydraulicky ovládané |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Vignale |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | |
Rozvor náprav | 2250 mm |
Rozchod kol (p/z) | |
Objem kufru | |
Nádrž | |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | |
Pneumatiky (všechny) | |
Výkony | |
Maximální rychlost | 220 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0070M | |
Poznámky | |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail