www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  212  Inter  ,  Europa



ferrari_212inter_Pf._#0177E   ferrari_212inter_Vignale_#0217EL



Základní údaje
Období výroby 1951-1953    - Inter
1952-1953    - Europa
Počet vyrobených vozů 71 ks    - Inter
7 ks      - Europa
Původní cena 9500  až  11 000 USD    ,    4000 GBP    ,    48 900 CHF
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo 212 E
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  hlavy a blok z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání tlakové mazání s mokrou vanou    - 7,0 litrů
Zdvihový objem 2563 cm3
Vrtání / Zdvih 68 / 58,8 mm
Kompresní poměr 7,5:1   až   8:1
Příprava směsi 1 a 3 karburátory Weber 32 DCF
3 karburátory Weber 36 DCF    - od r.1952
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 96 kW   (130 k)  při 6500 ot/min    až
125 kW (170 k)  při 6500 ot/min
Točivý moment 178 Nm  při 5250 ot/min    až
206 Nm  při 5250 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 7000 ot/min
Pohon
Převodovka 5°    (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný)
1.st 3,157:1
2.st 1,946:1
3.st 1,403:1
4.st 1:1
5.st 0,914:1
R.st 4,058:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál konvenční diferenciál , pohon zadních kol
Stálé převody 5,00:1  (8/40)    ,    4,67:1  (9/42)
Podvozek
Typ šasi Tipo 212
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z) bubnové  ,  hydraulicky ovládané  ,  Lockheed
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2    ( 2+2    - některé karoserie )
Design / Výroba Vignale                 - 34 ks   (+ 2 ks - Europa)
Ghia                     - 18 ks
Pinin Farina          - 13 ks   (+ 4 ks - Europa)
Touring                 - 4 ks     (+ 1 ks - Europa)
Stabilimenti Farina - 1 ks
Abbott                  - 1 ks
Materiál
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4100 x 1500 x 1380 mm    - Pf.
Rozvor náprav 2600 mm
Rozchod kol    (p/z) 1278 / 1250 mm
Objem kufru
Nádrž 105 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1000 kg    - coupe
1030 kg    - spyder
Celková hmotnost
Kola    (všechny) 4,5 x 15"
Pneumatiky    (všechny) 6,40-15
5,90-15    - alt.
Výkony
Maximální rychlost 186   a   200 km/h       (podle stálého převodu  ,  při 6500 ot/min)
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
Inter:
0107ES , 0111ES , 0125EL , 0131E , 0135E , 0137EL , 0139E , 0143E , 0145E , 0147E , 0149E , 0153EL , 0155EL , 0157EL ,
0159EL , 0161EL , 0163EL , 0165EL , 0167EL , 0169EL , 0171EL , 0173E , 0175EL , 0177E , 0179EL , 0185EL , 0187EL ,
0189EL , 0191EL , 0193EL , 0195EL , 0197EL , 0199EL , 0201EL , 0203EL , 0205EL , 0207EL , 0211EL , 0213EL , 0215EL,
0217EL , 0219EL , 0221EL , 0223EL , 0225EL , 0227EL , 0229EL , 0231EL , 0233EL , 0235EU , 0237EU , 0241EU ,
0243EU , 0245EL , 0247EL , 0249EL , 0255EU , 0257EU , 0259EL , 0261EU , 0267EU , 0271EU , 0273EU , 0275EU ,
0277EU , 0279EU , 0281EU , 0283EU , 0285EU , 0287EU , 0289EU

Europa:
0239EU , 0251EU , 0253EU , 0263EU , 0265EU , 0269EU , 0291EU
Poznámky
Typ Europa je téměř totožný jako verze Inter. Jde jen o nově zavedené označení některých posledních vozů 212 , jako ekvivalent
označení America u typů s větším motorem.

Vozy 212 Inter s č. podvozku  0153EL , 0193EL , 0199EL a 0201EL měly uspořádání sedadel 2+2.


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail