FERRARI 212 Inter , Europa
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1951-1953 - Inter1952-1953 - Europa |
Počet vyrobených vozů | 71 ks - Inter7 ks - Europa |
Původní cena | 9500 až 11 000 USD , 4000 GBP , 48 900 CHF |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 212 E |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , hlavy a blok z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | tlakové mazání s mokrou vanou - 7,0 litrů |
Zdvihový objem | 2563 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 68 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 7,5:1 až 8:1 |
Příprava směsi | 1 a 3 karburátory Weber 32 DCF3 karburátory Weber 36 DCF - od r.1952 |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 96 kW (130 k) při 6500 ot/min až125 kW (170 k) při 6500 ot/min |
Točivý moment | 178 Nm při 5250 ot/min až206 Nm při 5250 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7000 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný) |
1.st | 3,157:1 |
2.st | 1,946:1 |
3.st | 1,403:1 |
4.st | 1:1 |
5.st | 0,914:1 |
R.st | 4,058:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | 5,00:1 (8/40) , 4,67:1 (9/42) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 212 |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové , hydraulicky ovládané , Lockheed |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 ( 2+2 - některé karoserie ) |
Design / Výroba | Vignale - 34 ks (+ 2 ks - Europa)Ghia - 18 ks Pinin Farina - 13 ks (+ 4 ks - Europa)Touring - 4 ks (+ 1 ks - Europa) Stabilimenti Farina - 1 ksAbbott - 1 ks |
Materiál | |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4100 x 1500 x 1380 mm - Pf. |
Rozvor náprav | 2600 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1278 / 1250 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 105 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1000 kg - coupe1030 kg - spyder |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | 4,5 x 15" |
Pneumatiky (všechny) | 6,40-155,90-15 - alt. |
Výkony | |
Maximální rychlost | 186 a 200 km/h (podle stálého převodu , při 6500 ot/min) |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
Inter:0107ES , 0111ES , 0125EL , 0131E , 0135E , 0137EL , 0139E , 0143E , 0145E , 0147E , 0149E , 0153EL , 0155EL , 0157EL , 0159EL , 0161EL , 0163EL , 0165EL , 0167EL , 0169EL , 0171EL , 0173E , 0175EL , 0177E , 0179EL , 0185EL , 0187EL , 0189EL , 0191EL , 0193EL , 0195EL , 0197EL , 0199EL , 0201EL , 0203EL , 0205EL , 0207EL , 0211EL , 0213EL , 0215EL, 0217EL , 0219EL , 0221EL , 0223EL , 0225EL , 0227EL , 0229EL , 0231EL , 0233EL , 0235EU , 0237EU , 0241EU , 0243EU , 0245EL , 0247EL , 0249EL , 0255EU , 0257EU , 0259EL , 0261EU , 0267EU , 0271EU , 0273EU , 0275EU , 0277EU , 0279EU , 0281EU , 0283EU , 0285EU , 0287EU , 0289EU Europa:0239EU , 0251EU , 0253EU , 0263EU , 0265EU , 0269EU , 0291EU | |
Poznámky | |
Typ Europa je téměř totožný jako verze Inter. Jde jen o nově zavedené označení některých posledních vozů 212 , jako ekvivalentoznačení America u typů s větším motorem. Vozy 212 Inter s č. podvozku 0153EL , 0193EL , 0199EL a 0201EL měly uspořádání sedadel 2+2. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail