![]() |
|
FERRARI 212 Export
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1951-1952 |
Počet vyrobených vozů | 26 |
Původní cena | 9500 až 11 000 USD , 3200 GBP , 5,6 mil. ITL |
Určení | cestovní / závodní |
Motor | |
Typ | Tipo 212 E |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , hlavy a blok z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | tlakové mazání s mokrou vanou - 10,0 litrů |
Zdvihový objem | 2563 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 68 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 7,5:1 až 8:1 |
Příprava směsi | 1 a 3 karburátory Weber 32 DCF a3 karburátory Weber 36 DCF |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 103 kW (140 k) při 7200 ot/min až125 kW (170 k) při 7200 ot/min |
Točivý moment | 196 Nm při 4000 ot/min až215 Nm při 5250 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný) |
1.st | 2,41:1 |
2.st | 1,74:1 |
3.st | 1,27:1 |
4.st | 1:1 |
5.st | 0,92:1 |
R.st | 3,10:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | 4,67:1 (9/42) , 4,44:1 (9/40) a jiné |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 212 E |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Zadní náprava | tuhá náprava , podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové , hydraulicky ovládané |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Touring - 12 ksVignale - 11 ks Motto - 2 ksFontana - 1 ks |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 3850 x 1450 x 1300 mm - Vignale berlinetta3721 x 1562 x 1080 mm - Vignale spyder 3715 x 1559 x 1082 mm - Touring barchetta3750 x 1524 x 1070 mm - Touring barchetta |
Rozvor náprav | 2250 mm2220 mm - některé |
Rozchod kol (p/z) | 1270 / 1250 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 80 až 120 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 850 až 900 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | drátěné Rudge-Whitworth4,0 x 15" |
Pneumatiky (všechny) | 5,90-155,50-16 - alt. |
Výkony | |
Maximální rychlost | 207 , 217 km/h a jiné (podle stálého převodu) |
Zrychlení z 0 na 100 | 7,0s až 10,5s - test |
Zrychlení z 0 na 160 | 18,1s až 22,5s - test |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 15,3s až 16,8s - test |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0074E , 0076E , 0078E , 0080E , 0084E , 0086E , 0088E , 0090E , 0092E , 0094E , 0096E , 0098E , 0100E , 0102E , 0104E ,0106E , 0108E , 0110E , 0112E , 0128E , 0134E , 0136E , 0141ET , 0146E , 0158ED , 0182ED | |
Poznámky | |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail