www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  212  E  Montagna



ferrari_212_E_Montagna_1969   ferrari_212_E_Montagna_2003



Základní údaje
Období výroby 1969
Počet vyrobených vozů 1
Původní cena
Určení závodní prototyp     - závody do vrchu
Motor
Typ Tipo 232
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V12  ,  180°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné přes ozubené kola
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 1991 cm3
Vrtání / Zdvih 65 / 50 mm
Kompresní poměr 11:1
Příprava směsi nepřímé mechanické vstřikování Lucas
Zapalování jedno-cívkové zapalování Marelli Dinoflex s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec
Výkon 221 kW (300 k)  při 11 800 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°    synchronizovaná       (zn. Ferrari - Tipo 600)
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálý převod
Podvozek
Typ šasi Tipo 600
Rám polomonokok = ocelový trubkový prostorový rám s nosnými hliníkovými výztuhami , spojujícími
strukturu sklolaminátové podlahy
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,
zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 3800 x 1980 x ???? mm
Rozvor náprav 2340 mm
Rozchod kol    (p/z) 1377 / 1412 mm
Objem kufru
Nádrž 30 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 500 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) 9,5 x 13"   ,   14,0 x 13"       - hořčíkové
Pneumatiky    (p/z) 5,50-10,0-13   ,   6,00-14,0-13
Výkony
Maximální rychlost 250 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0862
Poznámky
- podvozek tohoto typu měl hodně bohatou historii
- původní šasi bylo vyrobené v roce 1966 s číslem podvozku 020 jako typ Dino 206 S
- podvozek v roce 1967 továrna přečíslovala na č.p. 0862 a sloužil pak pro různé testování
- v roce 1968 podvozek použili pro stavbu Pininfarinovi studie 250 P5
- v roce 1969 byl vůz přestavěný na typ 212 E Montagna

(podrobnosti viz Historie šasi)


home

Copyright © 2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail