FERRARI 212 E Montagna
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1969 |
Počet vyrobených vozů | 1 |
Původní cena | |
Určení | závodní prototyp - závody do vrchu |
Motor | |
Typ | Tipo 232 |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 180° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné přes ozubené kola |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 1991 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 65 / 50 mm |
Kompresní poměr | 11:1 |
Příprava směsi | nepřímé mechanické vstřikování Lucas |
Zapalování | jedno-cívkové zapalování Marelli Dinoflex s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec |
Výkon | 221 kW (300 k) při 11 800 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná (zn. Ferrari - Tipo 600) |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálý převod | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 600 |
Rám | polomonokok = ocelový trubkový prostorový rám s nosnými hliníkovými výztuhami , spojujícímistrukturu sklolaminátové podlahy |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 3800 x 1980 x ???? mm |
Rozvor náprav | 2340 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1377 / 1412 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 30 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 500 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | 9,5 x 13" , 14,0 x 13" - hořčíkové |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-10,0-13 , 6,00-14,0-13 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 250 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0862 | |
Poznámky | |
- podvozek tohoto typu měl hodně bohatou historii - původní šasi bylo vyrobené v roce 1966 s číslem podvozku 020 jako typ Dino 206 S - podvozek v roce 1967 továrna přečíslovala na č.p. 0862 a sloužil pak pro různé testování - v roce 1968 podvozek použili pro stavbu Pininfarinovi studie 250 P5 - v roce 1969 byl vůz přestavěný na typ 212 E Montagna(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail