FERRARI 208 GTB , GTS Turbo
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1982-1985 - GTB1983-1985 - GTS |
Počet vyrobených vozů | 437 ks - GTB250 ks - GTS |
Původní cena | 31 570 USD - GTB (v Itálii) |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F106 D 000 |
Uložení | před zadní nápravou - příčně |
Konstrukce | V8 , 90° , přeplňovaný , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 9,0 litrů |
Zdvihový objem | 1990 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 66,8 / 71 mm |
Kompresní poměr | 7:1 |
Příprava směsi | - nepřímé mechanické vstřikování Bosch K-Jetronic- jedno turbodmychadlo KKK-K26 |
Zapalování | elektronické zapalování Marelli MED se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 162 kW (220 k) při 7000 ot/min |
Točivý moment | 240 Nm při 4800 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7800 ot/min , max. přetlak - 0,6 baru |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 3,231:1 (3,590:1) (v závorkách včetně 1,11:1) |
2.st | 2,118:1 (2,353:1) |
3.st | 1,524:1 (1,693:1) |
4.st | 1,120:1 (1,244:1) |
5.st | 0,793:1 (0,881:1) |
R.st | 2,923:1 (3,248:1) |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálý převod | 1,11:1 (27/30) x 4,31:1 (16/69) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F106 DB 100 - GTBTipo F106 DS 100 - GTS |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , 272x22 / 277x20 mm |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | ocelová + hliníková přední kapota |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4230 x 1720 x 1120 mm |
Rozvor náprav | 2340 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1460 / 1460 mm |
Objem kufru | 245 litrů - zadní |
Nádrž | 74 litrů |
Udávaná hmotnost | 1232 kg - GTB1243 kg - GTS |
Hmotnost bez paliva | 1285 kg - GTB1295 kg - GTS |
Pohotovostní hmotnost | 1334 kg - GTB1345 kg - GTS |
Celková hmotnost | 1610 kg - GTB1610 kg - GTS |
Kola (všechny) | 165 TR 390(p) - 7J x 16" , (z) - 8J x 16" - alt. |
Pneumatiky (všechny) | 220/55-390(p) - 205/55-16 , (z) - 225/50-16 - alt. |
Výkony | |
Maximální rychlost | 242 km/h (při 7800 ot/min) |
Zrychlení z 0 na 96 | 6,6s |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 15,2s |
Pevný start 1 km | 27,5s |
Čísla podvozků | |
41 357 až 59 277 - GTB42 863 až 59 279 - GTS | |
Poznámky | |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail