www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  195 S



ferrari_195s_Touring_#0060M   ferrari_195s_Touring_#0060M



Základní údaje
Období výroby 1950
Počet vyrobených vozů 1 + 3
Původní cena
Určení závodní
Motor
Typ Tipo 195
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  hlavy a blok z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání tlakové mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 2341 cm3
Vrtání / Zdvih 65 / 58,8 mm
Kompresní poměr 8,5:1
Příprava směsi 1  karburátor  Weber 36 DCF     - 0026M
3 karburátory Weber 36 DCF     - 0060M
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 96 kW   (130 k)  při 6000 ot/min     - 0026M
125 kW (170 k)  při 7000 ot/min     - 0060M
Točivý moment 156 Nm  při 5000 ot/min     - 0026M
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°    (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný)
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová
Diferenciál konvenční diferenciál , pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Zadní náprava tuhá náprava , podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) bubnové  ,  hydraulicky ovládané
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Touring
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška
Rozvor náprav 2250 mm     - 0060M
Rozchod kol    (p/z) 1278 / 1250 mm     - 0060M
Objem kufru
Nádrž
Suchá hmotnost 720   až   780 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 875 kg
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné
15"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-15    ,    6,00-15
Výkony
Maximální rychlost 210 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0060M  +  0026M , 0038M , 0040M
Poznámky
Včechny vozy byly původně typ 166 MM vyrobený v roce 1950 , který dostal v letech 1950 až 1951 větší motor 2,3 litru ,
a některé i upravený podvozek = 195 S.


home

Copyright © 2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail