FERRARI 195 S
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1950 |
Počet vyrobených vozů | 1 + 3 |
Původní cena | |
Určení | závodní |
Motor | |
Typ | Tipo 195 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , hlavy a blok z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | tlakové mazání s mokrou vanou |
Zdvihový objem | 2341 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 65 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 8,5:1 |
Příprava směsi | 1 karburátor Weber 36 DCF - 0026M3 karburátory Weber 36 DCF - 0060M |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 96 kW (130 k) při 6000 ot/min - 0026M125 kW (170 k) při 7000 ot/min - 0060M |
Točivý moment | 156 Nm při 5000 ot/min - 0026M |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný) |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Zadní náprava | tuhá náprava , podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | bubnové , hydraulicky ovládané |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Touring |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | |
Rozvor náprav | 2250 mm - 0060M |
Rozchod kol (p/z) | 1278 / 1250 mm - 0060M |
Objem kufru | |
Nádrž | |
Suchá hmotnost | 720 až 780 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 875 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné15" |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-15 , 6,00-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 210 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0060M + 0026M , 0038M , 0040M | |
Poznámky | |
Včechny vozy byly původně typ 166 MM vyrobený v roce 1950 , který dostal v letech 1950 až 1951 větší motor 2,3 litru ,a některé i upravený podvozek = 195 S. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail