FERRARI 195 Inter
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1950-1952 |
Počet vyrobených vozů | 26 |
Původní cena | 1765 GBP , 3 mil. ITL |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 195 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , hlavy a blok z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | tlakové mazání s mokrou vanou - 8,0 litrů |
Zdvihový objem | 2341 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 65 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 7,5:1 |
Příprava směsi | 1 karburátor Weber 36 DCF3 karburátory Weber - na přání |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 96 kW (130 k) při 6000 ot/min |
Točivý moment | 154 Nm při 5000 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný) |
1.st | 3,08:1 |
2.st | 1,90:1 |
3.st | 1,38:1 |
4.st | 1:1 |
5.st | 0,925:1 |
R.st | 3,10:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálý převod | 5,00:1 (8/40) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 195 EL |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Zadní náprava | tuhá náprava , podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | bubnové , hydraulicky ovládané , Lockheed |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 ( 2+2 - některé karoserie ) |
Design / Výroba | Vignale - 12 ksGhia - 10 ks Touring - 3 ksMotto - 1 ks |
Materiál | |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4100 x 1450 x 1350 mm - Ghia |
Rozvor náprav | 2500 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1270 / 1250 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 82 litrů |
Suchá hmotnost | 950 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1050 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | drátěné Rudge-Whitworth4,0 x 15" |
Pneumatiky (všechny) | 5,90-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 192 km/h |
Zrychlení z 0 na 96 | 9,2s - test |
Zrychlení z 0 na 129 | 13,2s - test |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0081S , 0083S , 0085S , 0087S , 0089S , 0091S , 0093S , 0095S , 0097S , 0099S , 0101S , 0103S , 0105S , 0109S , 0113S ,0115S , 0117S , 0119S , 0121S , 0123S , 0127S , 0129S , 0133S , 0151S , 0181EL , 0183EL | |
Poznámky | |
Vozy č.p. 0121S , 0133S a 0183EL měly uspořádání sedadel 2+2. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail