FERRARI 166 S Touring
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1948 |
Počet vyrobených vozů | 1 |
Původní cena | |
Určení | cestovní / závodní |
Motor | |
Typ | Tipo 166 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , hlavy a blok z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | tlakové mazání s mokrou vanou |
Zdvihový objem | 1995 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 60 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 6,8:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 32 DCF |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 67 kW (91 k) při 5600 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný) |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálý převod | |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákovéhydraulické tlumiče |
Zadní náprava | tuhá náprava , jednoduché podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákovéhydraulické tlumiče , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | bubnové , hydraulicky ovládané |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2+2 |
Design / Výroba | Touring |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | |
Rozvor náprav | 2620 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1250 / 1200 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 72 litrů |
Suchá hmotnost | 800 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 900 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | drátěné , Rudge-Whitworth3,5 x 15" |
Pneumatiky (všechny) | 5,50-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 150 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
005S | |
Poznámky | |
Vůz je dochovaný v původním stavu někde v Itálii.(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail