FERRARI 166 Spyder Corsa (Inter Sport)
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1948 |
Počet vyrobených vozů | 10 |
Původní cena | |
Určení | závodní |
Motor | |
Typ | Tipo 166 C |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , hlavy a blok z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | tlakové mazání s mokrou vanou |
Zdvihový objem | 1995 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 60 / 58,8 mm |
Kompresní poměr | 11:1 až 11,5:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 32 DCF |
Zapalování | dvě magneta , jedna svíčka na válec |
Výkon | 96 kW (130 k) při 6500 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7000 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný) |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | pohon zadních kol |
Stálý převod | |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákovéhydraulické tlumiče |
Zadní náprava | tuhá náprava , bez podélných ramen , podélné poloeliptické listové pera , pákovéhydraulické tlumiče , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | bubnové , hydraulicky ovládané |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ansaloni cycle wingAllemano cycle wingTouring spyder - 1 ks (020I) |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 3660 x 1350 x 1090 mm |
Rozvor náprav | 2300 mm2420 mm - některé |
Rozchod kol (p/z) | 1200 / 1200 mm1240 / 1240 mm - některé |
Objem kufru | |
Nádrž | 75 litrů |
Suchá hmotnost | 520 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 600 až 680 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné , Rudge-Whitworth15" |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-15 , 5,50-15 - verze Inter Sport5,50-15 , 6,00-15 - verze Inter Corsa |
Výkony | |
Maximální rychlost | 170 až 215 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
002C , 004C , 006I , 008I , 010I (někdy psané jako 0101) , 012I , 014I , 016I , 018I , 020I | |
Poznámky | |
Typ Spyder Corsa závodil ve verzi Inter Sport v klasických závodech s normální karoserií cycle wing , ale pro závody F2se používala verze Inter Corsa s odstraněnými blatníky a světly. 002C - dřív typ 159 SC se stejným číslem podvozku, který dostal v roce 1948 motor 166 006I - v roce 1951 přestavěný a přečíslovaný na 212 Export Vignale č.p. 0076E 008I - v roce 1949 přestavěný a přečíslovaný na 166 MM Cycle Wing č.p. 0012M 010I - podvozek vyrobený roku 1947 jako typ 125 S č.p. 01C , ten v roce 1948 přestavěli a přečíslovali na 166 SC č.p. 010I - kolem roku 2006 vůz přestavěný v továrně Ferrari zpět na 125 S 020I - podvozek vyrobený roku 1947 jako typ 125 SC č.p. 02C , ještě toho roku byl přestavěný na 159 S s karoserií Touring - v roce 1948 přestavěný a přečíslovaný na 166 Spyder Corsa č.p. 020I , karoserie Touring spyder mu zůstala - v roce 1949 vůz překarosovali na Touring berlinetta(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail