www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  166 Spyder Corsa    (Inter Sport)



ferrari_166_Spyder_Corsa_#004C   ferrari_166_Spyder_Corsa_#010I



Základní údaje
Období výroby 1948
Počet vyrobených vozů 10
Původní cena
Určení závodní
Motor
Typ Tipo 166 C
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  hlavy a blok z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání tlakové mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 1995 cm3
Vrtání / Zdvih 60 / 58,8 mm
Kompresní poměr 11:1   až   11,5:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 32 DCF
Zapalování dvě magneta , jedna svíčka na válec
Výkon 96 kW (130 k)  při 6500 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní max. - 7000 ot/min
Pohon
Převodovka 5°    (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný)
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál pohon zadních kol
Stálý převod
Podvozek
Typ šasi
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové
hydraulické tlumiče
Zadní náprava tuhá náprava , bez podélných ramen , podélné poloeliptické listové pera , pákové
hydraulické tlumiče , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) bubnové  ,  hydraulicky ovládané
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ansaloni  cycle wing
Allemano  cycle wing
Touring  spyder      - 1 ks  (020I)
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 3660 x 1350 x 1090 mm
Rozvor náprav 2300 mm
2420 mm    - některé
Rozchod kol    (p/z) 1200 / 1200 mm
1240 / 1240 mm    - některé
Objem kufru
Nádrž 75 litrů
Suchá hmotnost 520 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 600   až   680 kg
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné  ,  Rudge-Whitworth
15"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-15   ,   5,50-15    - verze Inter Sport
5,50-15   ,   6,00-15    - verze Inter Corsa
Výkony
Maximální rychlost 170   až   215 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
002C , 004C , 006I , 008I , 010I (někdy psané jako 0101) , 012I , 014I , 016I , 018I , 020I
Poznámky
Typ Spyder Corsa závodil ve verzi Inter Sport v klasických závodech s normální karoserií cycle wing , ale pro závody F2
se používala verze Inter Corsa s odstraněnými blatníky a světly.


002C - dřív typ 159 SC se stejným číslem podvozku, který dostal v roce 1948 motor 166

006I - v roce 1951 přestavěný a přečíslovaný na 212 Export Vignale  č.p. 0076E

008I - v roce 1949 přestavěný a přečíslovaný na 166 MM Cycle Wing  č.p. 0012M

010I - podvozek vyrobený roku 1947 jako typ 125 S č.p. 01C  , ten v roce 1948 přestavěli a přečíslovali na 166 SC č.p. 010I
        - kolem roku 2006 vůz přestavěný v továrně Ferrari zpět na 125 S

020I - podvozek vyrobený roku 1947 jako typ 125 SC č.p. 02C , ještě toho roku byl přestavěný na 159 S s karoserií Touring
        - v roce 1948 přestavěný a přečíslovaný na 166 Spyder Corsa č.p. 020I , karoserie Touring spyder mu zůstala
        - v roce 1949 vůz překarosovali na Touring berlinetta

(podrobnosti viz Historie šasi)


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail