www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  166 Inter



ferrari_166inter_Stabilimenti_Farina_#037S   ferrari_166inter_Touring_#029S



Základní údaje
Období výroby 1948-1950   a   1951
Počet vyrobených vozů 36    - r.48-50
1      - r.1951
Původní cena
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo 166 I
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  hlavy a blok z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání tlakové mazání s mokrou vanou    - 8,0 litrů
Zdvihový objem 1995 cm3
Vrtání / Zdvih 60 / 58,8 mm
Kompresní poměr 6,8:1   až   8,0:1
7,0:1          - r.1951
Příprava směsi 1  a  3 karburátory Weber 32 DCF
1 karburátor Weber 36 DCF          - r.1951
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 67 kW (91 k)    při 5600 ot/min    až
85 kW (115 k)  při 6000 ot/min

77 kW (105 k)  při 6000 ot/min    - r.1951
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°    (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný)
1.st 3,08:1
2.st 1,90:1
3.st 1,38:1
4.st 1:1
5.st 0,925:1
R.st 3,10:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál konvenční diferenciál , pohon zadních kol
Stálý převod 5,00:1 (8/40)
Podvozek
Typ šasi Tipo 166 I
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové
hydraulické tlumiče
Zadní náprava tuhá náprava , jednoduché podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové
hydraulické tlumiče , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) bubnové  ,  hydraulicky ovládané
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2    ( 2+2    - některé karoserie )
Design / Výroba Touring                   - 21 ks    (vč. vozu z  r.1951)
Stabilimenti Farina   - 8 ks
Vignale                    - 7 ks
Ghia                        - 1 ks
Materiál ocelová
hliníková    - některé vozy
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 3980 x 1525 x 1350 mm
4200 x 1525 x 1350 mm
4200 x 1575 x 1350 mm    - r.1951
Rozvor náprav 2620 mm
2500 mm    - r.1951
Rozchod kol    (p/z) 1250 / 1200 mm
1270 / 1250 mm    - r.1951
Objem kufru
Nádrž 72  až  80 litrů
85 litrů    - r.1951
Suchá hmotnost 800 kg
900 kg    - r.1951
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 900 kg
1000 kg    - r.1951
Celková hmotnost
Kola    (všechny) drátěné a ocelové  ,  Rudge-Whitworth
3,5 x 15"
4,0 x 15"    - r.1951
Pneumatiky    (všechny) 5,50-15
5,90-15    - r.1951
Výkony
Maximální rychlost 170 km/h
180 km/h    - r.1951
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
007S , 009S , 011S , 013S , 015S , 017S , 019S , 021S , 023S , 025S , 027S , 029S , 031S , 033S , 035S , 037S , 039S ,
041S , 043S , 045S , 047S , 049S , 051S , 053S , 055S , 057S , 059S , 061S , 063S , 065S , 067S , 069S , 071S , 073S ,
075S , 077S
0079S    - r.1951
Poznámky


home

Copyright © 2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail