FERRARI 159 S , SC
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1947 |
Počet vyrobených vozů | 2 |
Původní cena | |
Určení | závodní |
Motor | |
Typ | Tipo 159 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , hlavy a blok z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | tlakové mazání s mokrou vanou |
Zdvihový objem | 1903 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 59 / 58 mm |
Kompresní poměr | 8,5:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 32 DCF |
Zapalování | dvě magneta Marelli , jedna svíčka na válec |
Výkon | 92 kW (125 k) při 7000 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7000 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný) |
1.st | 3,102:1 |
2.st | 2,224:1 |
3.st | 1,316:1 |
4.st | 1:1 |
5.st | 0,918:1 |
R.st | ? |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | pohon zadních kol |
Stálý převod | 4,9:1 |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákovéhydraulické tlumiče |
Zadní náprava | tuhá náprava , bez podélných ramen , podélné poloeliptické listové pera , pákovéhydraulické tlumiče , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | bubnové , hydraulicky ovládané |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | - č.p. 02C - Touring spyder (159 S) - č.p. 002C - Ansaloni cycle wing (159 SC) |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | ???? x 1480 x 1100 mm - Touring spyder3550 x 1470 x 1120 mm - Ansaloni cycle wing |
Rozvor náprav | 2420 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1240 / 1240 mm - 159 S1255 / 1200 mm - 159 SC |
Objem kufru | |
Nádrž | 72 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 750 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | drátěné15" |
Pneumatiky (všechny) | 5,50-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 180 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
02C , 002C(V databázi podvozků jsou uvedené ještě šasi 03C a 001C.Ty ale zřejmě nikdy nebyly vyrobené , protože nikde jinde o nich není ani zmínka.) | |
Poznámky | |
02C - podvozek vyrobený začátkem roku 1947 jako typ 125 SC - v srpnu 1947 byl přestavěný na 159 S s karoserií Touring spyder - v roce 1948 přestavěný a přečíslovaný na 166 Spyder Corsa č.p. 020I , karoserie Touring spyder mu zůstala - v roce 1949 vůz překarosovali na Touring berlinetta 002C - podvozek vyrobený na podzim 1947 jako typ 159 SC - v roce 1948 nový motor V12 2,0 litru , číslo podvozku zůstalo původní = 166 Spyder Corsa(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail