FERRARI 125 S , SC
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1947 |
Počet vyrobených vozů | 2 + 1 |
Původní cena | |
Určení | závodní |
Motor | |
Typ | Tipo 125 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , hlavy a blok z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | tlakové mazání s mokrou vanou |
Zdvihový objem | 1497 cm3 | y ??/tr>
Vrtání / Zdvih | 55 / 52,5 mm |
Kompresní poměr | 7,5:1 až 9,5:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 30 DCF3 karburátory Weber 32 DCF - pozděj3 karburátory Weber 28 DCF - č.p. 90125 |
Zapalování | - dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec- dvě magneta Marelli , jedna svíčka na válec |
Výkon | 53 kW (72 k) při 5600 ot/min až87 kW (118 k) při 6800 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 6000 až 7100 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný) |
1.st | 3,102:1 |
2.st | 2,224:1 |
3.st | 1,316:1 |
4.st | 1:1 |
5.st | 0,918:1 |
R.st | ? |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | pohon zadních kol |
Stálý převod | 4,9:1 |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákovéhydraulické tlumiče |
Zadní náprava | tuhá náprava , bez podélných ramen , podélné poloeliptické listové pera , pákovéhydraulické tlumiče , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | bubnové , hydraulicky ovládané , 298/298 mm |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | - č.p. 01C - Touring spyder (125 S) - č.p. 02C - Ansaloni cycle wing (125 SC) - č.p. 90125 - Touring spyder (125 S) |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | ???? x 1480 x 1100 mm - Touring spyder3450 x 1480 x 1100 mm - Ansaloni cycle wing |
Rozvor náprav | 2420 mm |
Rozchod kol   (p/z) | 1240 / 1240 mm - 125 S1255 / 1200 mm - 125 SC |
Objem kufru | |
Nádrž | 72 litrů |
Suchá hmotnost | 650 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 750 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné15" |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-15 , 5,50-15 - 125 S5,00-15 , 6,00-15 - 125 SC |
Výkony | |
Maximální rychlost | 170 až 180 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
01C , 02C , 90125 | |
Poznámky | |
01C - podvozek vyrobený v březnu 1947 jako typ 125 S s karoserií Touring spyder - začátkem roku 1948 byl přestavěný a přečíslovaný na 166 Spyder Corsa č.p. 010I - kolem roku 2006 vůz přestavěný v továrně Ferrari zpět na 125 S 02C - podvozek vyrobený na jaře 1947 jako typ 125 SC s karoserií cycle wing - v srpnu 1947 byl přestavěný na 159 S s karoserií Touring spyder - v roce 1948 přestavěný a přečíslovaný na 166 Spyder Corsa č.p. 020I , karoserie Touring spyder mu zůstala - v roce 1949 vůz překarosovali na Touring berlinetta 90125 - tovární replika vozu 125 S Touring spyder , postavená v roce 1988(podrobnosti viz Historie šasi) Verze Corsa se účastnila i závodů monopostů , pro tyhle podniky měla z karoserie cycle wing oddělané blatníky a světla (č.p. 02C). |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail