www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  125 S  ,  SC



ferrari_125_S_#01C   ferrari_125_SC_#02C
ferrari_125_S_#90125



Základní údaje
Období výroby 1947
Počet vyrobených vozů 2 + 1
Původní cena
Určení závodní
Motor
Typ Tipo 125
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  hlavy a blok z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání tlakové mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 1497 cm3
Vrtání / Zdvih 55 / 52,5 mm
Kompresní poměr 7,5:1   až   9,5:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 30 DCF
3 karburátory Weber 32 DCF    - pozděj
3 karburátory Weber 28 DCF    - č.p. 90125
Zapalování - dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
- dvě magneta Marelli , jedna svíčka na válec
Výkon 53 kW (72 k)    při 5600 ot/min    až
87 kW (118 k)  při 6800 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní max. - 6000   až   7100 ot/min
Pohon
Převodovka 5°    (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný)
1.st 3,102:1
2.st 2,224:1
3.st 1,316:1
4.st 1:1
5.st 0,918:1
R.st ?
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál pohon zadních kol
Stálý převod 4,9:1
Podvozek
Typ šasi
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové
hydraulické tlumiče
Zadní náprava tuhá náprava , bez podélných ramen , podélné poloeliptické listové pera , pákové
hydraulické tlumiče , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) bubnové  ,  hydraulicky ovládané  ,  298/298 mm
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba - č.p. 01C      - Touring spyder           (125 S)
- č.p. 02C      - Ansaloni cycle wing    (125 SC)
- č.p. 90125   - Touring spyder           (125 S)
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška ????  x 1480 x 1100 mm    - Touring spyder
3450 x 1480 x 1100 mm    - Ansaloni cycle wing
Rozvor náprav 2420 mm
Rozchod kol   (p/z) 1240 / 1240 mm    - 125 S
1255 / 1200 mm    - 125 SC
Objem kufru
Nádrž 72 litrů
Suchá hmotnost 650 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 750 kg
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné
15"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-15   ,   5,50-15    - 125 S
5,00-15   ,   6,00-15    - 125 SC
Výkony
Maximální rychlost 170   až   180 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
01C  ,  02C  ,  90125
Poznámky
01C - podvozek vyrobený v březnu 1947 jako typ 125 S s karoserií Touring spyder
        - začátkem roku 1948 byl přestavěný a přečíslovaný na 166 Spyder Corsa č.p. 010I
        - kolem roku 2006 vůz přestavěný v továrně Ferrari zpět na 125 S

02C - podvozek vyrobený na jaře 1947 jako typ 125 SC s karoserií cycle wing
        - v srpnu 1947 byl přestavěný na 159 S s karoserií Touring spyder
        - v roce 1948 přestavěný a přečíslovaný na 166 Spyder Corsa č.p. 020I , karoserie Touring spyder mu zůstala
        - v roce 1949 vůz překarosovali na Touring berlinetta

90125 - tovární replika vozu 125 S Touring spyder , postavená v roce 1988

(podrobnosti viz Historie šasi)


Verze Corsa se účastnila i závodů monopostů , pro tyhle podniky měla z karoserie cycle wing oddělané blatníky a světla (č.p. 02C).


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail