FERRARI 121 LM (446 S) (735 LM)
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1955 |
Počet vyrobených vozů | 4 |
Původní cena | |
Určení | závodní speciál |
Motor | |
Typ | Tipo 121 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | řadový 6-válec , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné přes ozubené kola |
Mazání | mazání se suchou vanou - 16,0 litrů |
Zdvihový objem | 4412 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 102 / 90 mm |
Kompresní poměr | 8,5:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 50 DCOA/3 |
Zapalování | - dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , dvě svíčky na válec- dvě magneta Marelli , dvě svíčky na válec - první motory |
Výkon | 243 kW (330 k) při 5800 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 6000 ot/min |
Pohon | y ??/tr>|
Převodovka | 5° nesynchronizovaná |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 509 |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Zadní náprava | náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové , typ Alfin |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Scaglietti - 4 ks |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4254 x 1651 x 1079 mm |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1316 / 1284 mm1278 / 1284 mm - 0532LM |
Objem kufru | |
Nádrž | 150 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 850 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné Borrani5,0 x 16" , 5,5 x 16" |
Pneumatiky (p/z) | 6,00-16 , 7,00-165,50-16 , 7,00-16 - 0532LM |
Výkony | |
Maximální rychlost | 282 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0484LM , 0532LM , 0546LM , 0558LM | |
Poznámky | |
Motor vycházel z řadového 4-válce 2,94 litru z typu 735 S , který zvětšili o dva válce. Vozy se nejdříve označovaly 121 LM (jako jedny z mála podle typu motoru) , ale pozděj i jako 446 S (4,4 litru a 6-válec)a 735 LM (podle zdvihového objemu jednoho válce). Podvozky číslo 0484LM , 0532LM a 0546LM měly původně motory 3,7 litru = 118 LM , ale v květnu 1955 po Mille Migliadostaly motory 4,4 litru = 121 LM. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail