FERRARI 118 LM (376 S)
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1955 |
Počet vyrobených vozů | 3 |
Původní cena | |
Určení | závodní speciál |
Motor | |
Typ | Tipo 118 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | řadový 6-válec , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné přes ozubené kola |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 3747 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 94 / 90 mm |
Kompresní poměr | 8:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 58 DCOA/3 |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , dvě svíčky na válec |
Výkon | 206 kW (280 k) při 6200 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° nesynchronizovaná |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 509 |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Zadní náprava | náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Scaglietti - 3 ks |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1316 / 1284 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 150 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 850 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné Borrani16" |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-16 , 7,00-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 260 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0484LM , 0532LM , 0546LM(V databázi podvozků jsou ještě uvedené šasi č. 0542LM a 0544LM , ty ale zřejmě nebyly nikdy vyrobené) | |
Poznámky | |
Motor vycházel z řadového 4-válce 2,5 litru z typu 625 TF , který zvětšili o dva válce. 0484LM - vůz vyrobený koncem roku 1954 s experimentálním řadovým 6-válcem 3,0 litru a s rozvorem 2260 mm jako typ 306 S - v lednu 1955 dostal nový motor 3,7 litru a prodloužený rozvor na 2400 mm = 118 LM - v květnu 1955 po Mille Miglia dostal motor 4,4 litru a novou karoserii od Scaglietti = 121 LM 0532LM - vůz vyrobený na jaře 1955 jako 118 LM - v květnu 1955 po Mille Miglia dostal motor 4,4 litru = 121 LM 0546LM - vůz vyrobený na jaře 1955 jako 118 LM - v květnu 1955 po Mille Miglia dostal motor 4,4 litru = 121 LM (0542LM - existuje názor, že se toto číslo používalo u šasi č. 0484LM ještě před prodloužením rozvoru na 2400 mm - což je ale nejspíš nesmysl , na to je tohle číslo moc vysoké - na tohle číslo podvozku spíš chtěli přečíslovat šasi 0484LM po prodloužení rozvoru na 2400 mm , tomu ale původní číslo nakonec zůstalo , a č. 0542LM už potom nikde nepoužili) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail