www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  118 LM   (376 S)



ferrari_118_LM_#0532LM   ferrari_118_LM_#0532LM



Základní údaje
Období výroby 1955
Počet vyrobených vozů 3
Původní cena
Určení závodní speciál
Motor
Typ Tipo 118
Uložení vpředu podélně
Konstrukce řadový  6-válec  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné přes ozubené kola
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 3747 cm3
Vrtání / Zdvih 94 / 90 mm
Kompresní poměr 8:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 58 DCOA/3
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , dvě svíčky na válec
Výkon 206 kW (280 k)  při 6200 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°   nesynchronizovaná
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová  suchá
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi Tipo 509
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille , zkrutná tyč
Zadní náprava náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , příčné listové pero , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z) bubnové
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Scaglietti    - 3 ks
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška
Rozvor náprav 2400 mm
Rozchod kol    (p/z) 1316 / 1284 mm
Objem kufru
Nádrž 150 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 850 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné Borrani
16"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-16   ,   7,00-16
Výkony
Maximální rychlost 260 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0484LM  ,  0532LM  ,  0546LM

(V databázi podvozků jsou ještě uvedené šasi  č. 0542LM a 0544LM ,  ty ale zřejmě nebyly nikdy vyrobené)
Poznámky
Motor vycházel z řadového 4-válce 2,5 litru z typu 625 TF , který zvětšili o dva válce.


0484LM - vůz vyrobený koncem roku 1954 s experimentálním řadovým 6-válcem 3,0 litru a s rozvorem 2260 mm jako typ 306 S
              - v lednu 1955 dostal nový motor 3,7 litru a prodloužený rozvor na 2400 mm = 118 LM
              - v květnu 1955 po Mille Miglia dostal motor 4,4 litru a novou karoserii od Scaglietti = 121 LM

0532LM - vůz vyrobený na jaře 1955 jako 118 LM
              - v květnu 1955 po Mille Miglia dostal motor 4,4 litru = 121 LM

0546LM - vůz vyrobený na jaře 1955 jako 118 LM
              - v květnu 1955 po Mille Miglia dostal motor 4,4 litru = 121 LM


(0542LM - existuje názor, že se toto číslo používalo u šasi č. 0484LM ještě před prodloužením rozvoru na 2400 mm
               - což je ale nejspíš nesmysl , na to je tohle číslo moc vysoké
               - na tohle číslo podvozku spíš chtěli přečíslovat šasi 0484LM po prodloužení rozvoru na 2400 mm , tomu ale původní
                číslo nakonec zůstalo , a  č. 0542LM už potom nikde nepoužili)


home

Copyright © 2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail